Gönülden Nağmeler

Gönülden Nağmeler
Gamzelendi yine gönül devası ah'tır,
Gönlü mahzun olanın dostu Allah'tır. (Şems-i Tebrizî)

2 Aralık 2011 Cuma

Yâr'e Mektup

Ey yâr, yine sensizliğin pençesinde kıvranırken bu yüreğim,
Gözlerimde iki damla yaş, anıyorum geçmişi yorgun gözlerle...
Oysa ben seni ne çok severdim,
Söyle sevgili, hiç mi hatırı yoktu bu büyük sevgimin,
Sana hiç çekinmeden verdiğim bu yüreğimin,
Hiç mi önemi yoktu senin için...

Ben şimdi yıkık, viraneye dönmüş, ümitleri, umutları yağmalanmış bir çaresizim,
Gitmek istiyorum sadece,
Tıpkı ağabeylerim gibi, tüm dünyamı bir bavulun içine sığdırıp,
Uzak diyarlara gitmek istiyorum...

Bugün yine aslında her ânımda olduğu gibi andım seni,
Seni yine ne kadar çok özlediğimi anladım,
Tenim yanarken aşkınla, küle döndüm yine bu gece,
Ve son söylediklerin geldi aklıma küle dönerken,
O söylediklerinde bir anda savurdun küllerimi en coşkun ırmakların derin sularına,
Ve yine anladım ki ben vâkıf olamamışım aslında hiçbir zaman aşkın akıl almaz sırlarına...

Hadi al artık beni gönlünün saraylarına,
Gönlünün saraylarında merhem ol, gönlümün nasırlarına...
                                                                                                                      Pürkusur...

2 yorum:

  1. Güzel bir çalışma...Emeğinize, yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çok sağolun, teşekkür ederim...

    YanıtlaSil